17 Jan
17Jan

איך אתם אוהבים את הבית שלכם?

אני מזמין אתכם לתהליך שבו ניצור יחד בית אישי, כולו שלכם, שתאהבו, שתהיו שלמים איתו ותרגישו בו הכי בבית בעולם. שיהיה לא רק אסתטי ומעוצב, אלא בעיקר המקום שיפתח את הלב שלכם ושל באי ביתכם, לא רק את העיניים, ויהיה המקום שאתם הכי אוהבים לחיות בו.


כבר הרבה שנים שאני עסוק ב”לעשות בית” בכל אחד מהבתים שעברתי ובניתי במהלך השנים. תמיד עם מטר ביד, מדמיין, מתכנן, בונה, יוצר ומזיז. כולל בשעות לא קונוונציונאליות... מתנסה וחוקר עבודה עם חומרים שונים. בהמשך ליוויתי חברים שעסקו בעשיית הבית שלהם. זה היה תמיד עיסוק כתחביב, בין לבין, לפני העבודה המפרנסת ואחריה, אבל גם כזה שברור לכולם שהוא התשוקה האמיתית שלי ושהוא קורא לי להגשים ולעשות איתו יותר. ואז, באמצע החיים, החלטתי (סוף סוף...) להקשיב לקריאה הזאת ולהפוך את התחביב שהוא כל כך אני - לעיסוק.

 תוך כדי התהליך, גיליתי שהמפגש עם האנשים מושך ומעניין אותי לא פחות מהחלל, הרהיטים והצבעים.אני מאמין שההתעקשות שלי על הקשבה לקריאה הפנימית שלי היא זאת שמניעה אותי לרצות להתעקש יחד איתכם על הביטוי העצמי והאישי שלכם. להוציא אותו לאור בביתכם.ולכן... אני מתרגש לקראת המפגש בינינו. 

לפעמים נדמה לי שמאז ומעולם אני מתכונן למפגש הזה. אשמח להצטרף למסע שלכם. אני מציע גם שני תהליכים ייעודיים (פרטים נוספים בדף): א. עיצוב לפרק ב'. ב. חבילת חילוץ לתהליך עיצובי תקוע.

אז איך אתם אוהבים את הבית שלכם?מוזמנים ליצור קשר לשיחת היכרות ללא התחייבות.איציק - 054-7730044

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.